wtorek, 27 grudnia 2016

Chorwacja :)




 W pierwszą podróż wybrałam się  wraz z moją ciocią Anią do Chorwacji! Wyszło to totalnie spontanicznie podczas wakacji zadzwoniła do mnie i zapytała czy nie chciałabym z nią jechać do Medjugorie. Na początku się zastanawiałam czy zostawić wszystko tak na 2 tygodnie.... znajomych wieczorne wypady bo w końcu tyle na to czekałam aby móc z nimi się spotkać a teraz tak po prostu wyjechać....Ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam , że będę miała jeszcze kilka tygodni na to aby  z nimi spędzić ten czas ! .. Zaraz na drugi dzień pojechałam wyrobić paszport bo jak wiecie trzeba na niego czekać około 2 tygodnie... Kiedy nadszedł dzień wyjazdu tak mi się nie chciało, że byście mi nie uwierzyli... W głowie miałam tylko jedną myśl 24 H siedząc i patrząc w okno, bez telefonu zdając się tylko na rozmowę z ciocią ale ta podróż okazała się być totalnie inną niż sobie wyobrażałam. Zapraszam do oglądnięcia krótkiej relacji z niej ! :)

Coraz bliżej celu..!

Na miejscu a mianowicie Dubrownik :)






a za mną przepiękne Morze Adriatyckie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz