środa, 4 stycznia 2017

BIeszczady zimą ! :)

Odwiedziłam również Bieszczady po raz kolejny  tylko troszkę inną porą niż poprzednio.
Wybrałam się zimą  bo wtedy jest całkiem inaczej w górach niż w wiosnę czy lato.
Jest troszkę  bardziej niebezpiecznie to muszę przyznać, nie raz i nie dwa noga mi się podwinęła ale trzeba być bardzo ostrożnym i da się wyjść cało . Byłam na tym samym szlaku a odczuwałam ,jak by to było zupełnie gdzieś indziej .Kiedy wszystko jest ośnieżone białym puchem wygląda jeszcze bardziej magicznie. Idąc w góry zimną trzeba się naprawdę odpowiednio się  ubrać gdyż jest naprawdę odczuwalne zimno. Góry każdą porą są piękne watro się wybrać i pochodzić sobie po nich troszkę . Oderwać się od szarej codzienności i odpocząć może nie fizycznie ale psychicznie naprawdę idzie wypocząć porządnie ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz