wtorek, 3 stycznia 2017

Bieszczady :)

Kolejnym odwiedzonym przeze mnie miejscem to przepiękne góry a mianowicie Bieszczady !
Pojechałam tam nie sama lecz z wycieczką . Na początku sceptycznie podchodziłam do gór bo wiedziałam, że wiąże się to z dużym wysiłkiem ...Nigdy nie byłam wiec nie mogłam sądzić z góry jak będzie. Postanowiłam pojechać jakkolwiek by się to skończyło. Kiedy dojechaliśmy na miejsce naszym autokarem i  zobaczyłam na jaką górę mam wyjść odechciało mi się wszystkiego .. No ale  wtedy już nie było innego wyjścia musiałam iść razem z grupą. Na początku szłam zniechęcona ale z każdym krokiem przekonywałam się coraz bardziej .. widoki były nieziemskie , szum potoczków płynących obok , ćwierkanie ptaszków i świeże powietrze robią swoje! Chwilami było ciężko ale miałam ludzi z którzy pomagali mi iść . Powiem wam że jeśli ma się super paczkę to największa przeszkoda nie jest żadną przeszkodą. W niektórych miejscach szlaku trzeba było pozostawić wszelkie lenki za sobą i je przełamać. Gdybym była tam sama i nie miała osoby,która podała mi rękę i powiedziała że dam radę to pewnie do dziś bym siedziała w tamtym miejscu. Podsumowując jestem z siebie dumna że dałam radę przejść tyle ile było w planie. Zakochałam się w górach ,możecie mi nie wierzyć ale mimo wysiłku  jaki się wiąże z wycieczką  warto jest !Jak już jesteśmy na samej górze widoki i uczucia są nie do opisania musicie sami spróbować ! Dobry humor , ludzie na których można liczyć, piękna  pogoda i wygodne buty i możecie ruszać ! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz